středa 25. ledna 2012

25.1. Oamaru

Dnes jsme se vydali zpět k pobřeží do městečka Oamaru. Počasí se bohužel změnilo, pršelo a poprchávalo celý den. Za drobného mžení jsme si prošli krásný městský park. Jsou zde dvě pozorovatelny tučňáků a tuleňů. Jedno je placené a tučňáci vylézají z vody až v 21:00 a druhé je zdarma a tučňáci vylézají z vody  v 19:00. Jeli jsme pochopitelně na to druhé a strávili jsme zde přes hodinu čekáním a bylo nám zima. Tuleni se váleli na pláži, ale tučňáci nikde. Navíc byla pozorovatelna dosti vysoko a můj teleobjektiv sotva stačil na tuleně. Nakonec postupně vylezlo asi 5 tučňáků, které jsem vyfotil tak, že při velkém zvětšení se pozná, že to je tučňák. Odjeli jsme do DOC campu a zítra jedeme na ty šutry Moaraki boulders.

1 komentář:

  1. Ahoj oba, jsem ráda, že jsem ve spojení aspoň tímto způsobem,jako bych si s Vámi povídala. Dnes jsme byli v UVN a dopadli jsme dobře. Včera napadal sníh, který se ve ve vilách uderžel celý den, tak jsem něco nafotila, ale Agátka neměla náladu na vetší procházku, tak jsme to vzdali. Rodiče Hodně zdravu!!!

    OdpovědětVymazat