čtvrtek 9. února 2012

9.2. Jet boats

Včera večer jsme se snažili naplánovat zbytek pobytu před trajektem na severní ostrov, ale dva dny rezervy, ketou jsem naplánoval na začátku, nám teď nějak přebývají. Zůstává to rezerva, kterou asi použijeme k rekreaci u moře, pokud to dovolí počasí, jinak operativně rozhodneme jinak. Na dnešek nám zbyl jen přejezd do Motueky. Ráno nás nezastihlo v nejlepší duševní kondici. Já jsem to nazval Kitchen trek, protože jsme se večer utábořili poměrně daleko od kuchyně a ráno jsme se jako na potvoru neustále vraceli pro něco do auta.  Jednou jsme se dokonce minuli, když já jsem nesl něco od auta jinudy, než šla Ivana pro něco jiného a chvíli jsme se hledali navzájem, protože máme jen jeden klíč od auta. Ale po snídani jsme se shodli na procházce po pláži před odjezdem do Motueky. To se nám velmi líbilo. Pak jsme jeli nakupovat do Westportu, nedříve potraviny a pak ťapky do sprchy, protože já jsem jednu ztratil a Ivaně se jedna rozpadla. Ivana si při té příležitosti koupila dvoje šortky v sekáči.Potom jsme se rozjeli k severnímu pobřeží jižního ostrova. Cestou jsme uviděli poutač na údajně nejdelší lanovou lávku (swinging bridge) na Zélandu. Zastavili jsme a to jsme udělali dobře. Lávka byla sice placená, ale pro ty co šli na „jet boat“ (tryskovou loď), to bylo zdarma. Jeli jsme tedy tou tryskovou lodí a byl to zážitek. Patrik to zná. Jezdí to strašně rychle blízko skal a otáčí o 360stupňů v plné rychlosti. A aby toho nebylo málo, cestou zpátky jsme nešli přes lávku, ale využili další atrakci, když nám byl nabídnut dětský lístek, protože lanovkář  byl kdysi v Česku a moc se mu tam líbilo. Atrakcí tedy byla lanovka vedle lávky. Jeli jsme s Ivankou v tandemu, protože to je větší fofr. Na konci nás to prudce zabrzdilo a vrátilo o deset metrů zpátky. Pokračovali jsme v cestě a Ivana viděla ceduli, že jsme minuli nejlepší kemp. Vrátili jsme se a kemp je levný a dobrý. Zbývá nám 50km do Motueky.

2 komentáře:

  1. to musel být fofr a hlavně řev... už na fotce je vidět, jak se maminka bojí :-)
    Jestli vám přebývají 2 dny, nezajedete se podívat do Nelson Lakes? Jestli jedete okolo Saint Arnaud (na silnici mezi Westport a Blenheimem, který je jižně od Pictonu...), tak by to nemusela být taková zajížďka ... to ale jen kdybyste neměli dost výšlapů do kopce a z kopce :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Vása přeji Vámtyto úžasné zážitky. My se stále potýkáme s velkou zimou a dnes ještě nachumelilo, už bych potřebovala pořádný výšlap ale nejde to. Měli jsme v bytě havarii, kompletně nám upadl odpad od dřezu i z hlavního potrubí, takže opět voda všude, ale instalatér přišel hned druhý den a celé nám to udělal nové, včetně potrubí, takže bude asi na dlouho klid,. Já jsem si zlomila brýle, a myslela jsem si, že mě je opraví na počkání ale bohužel, musí někam do dílny a já do pondělí jsme bez brýlí, úplně vyřazená. Mám jenom piočítačové. Takže vidíte, že se nenudíme. Užívejte si a dávejte na sebe pozor. R.

    OdpovědětVymazat