čtvrtek 2. února 2012

31.1. Milford Sound

Jak jsem včera napsal, dali jsme si budíka. Zazvonil a já jsem zjistil dvě velmi špatné skutečnosti: ne neztratil jsem červenou tužku na podtrhávání názvů kapitol, ale skoro stejně tragické skutečnosti: prší a navíc jsem totálně včera zapomněl na tu podmořskou observatoř, co nás na ní upozornili Ludvíkovi a loď už je zaplacená a nedá se to změnit! Ludvíkovi se teď asi chytají za hlavu. Holt skleróza. Milford Sound v mlze bohužel nebyl moc vidět, ale pár fotek jsem přece udělal. Budu je muset hodně zkotrastnit. Desítky vodopádů sice byly díky dešti mohutné, ale my bychom raději sluníčko. Odpoledne jsme prchli z deštivého Te Anau do Queenstown. Cestou se udělalo hezky, jen ten protivítr nás zpomaloval a zvyšoval už tak velkou spotřebu. Sotva jsme dorazili do Kempu, začalo zase pršet! Ivana v dešti uvařila v deseti minutách kuskus s lososem z konzervy a s brokolicí. Bylo to výborné. Ale špatné počasí přeci náladu kazilo. Uvidíme, jak bude zítra.

1 komentář:

  1. Milford Sound je prý hezčí, když prší, tak jste vlastně měli štěstí :-) A jak plánujete další dny. Co ještě chcete stihnout na jižním ostrově a kdy vlastně odjíždíte na severní ostrov?

    OdpovědětVymazat