čtvrtek 1. března 2012

1.3. Maorská vesnice, Red Wood

Ráno jsme po snídani dali ještě jednou teplé minerální bazénky a vyrazili do Rotoruy, abychom stihli představení, které se koná v maorské vesnici od 10:15. Maoři nám zazpívali a ztančili (byla mezi nimi jedna blondýna, která se jako jediná usmívala, takže to asi možná nebyla Maorka). Potom učili tančit dobrovolníky z řad turistů. Udělal jsem to jako Patrik s Janou. Ivana tančila a já fotil a filmoval. Nakonec jsme se s nimi fotili. Můj výraz posuďte sami. Na prohlídku vesnice jsme se nenápadně připojili ke skupině s průvodcem. Výklad byl velice zajímavý. Povídal nám o gejzíru prince z Walesu, o historii vesnice, o lázních a o vulkanické činnosti. Ukazoval nám dřevěnou bednou, pod níž vaří za pomoci vulkanického tepla celá vesnice. Na závěr nám maorsky zazpíval. Bylo už poledne a dostali jsme hlad. Ivanka navrhla plněnou bagetu v Subway (něco jako Mc Donald na hamburgry). Zeptal jsem se mé GPS Garmin, kde je nejbližší, a ejhle, zrovna při cestě k Red Forest, kam jsme měli namířeno. Pojedli jsme a dojeli do toho lesa, co se jmenuje Red Forest. Je to před stošesti lety vysazený sekvojový les a sekvoje tu rostou dvakrát rychleji než v Kalifornii, takže byly zase o něco větší než je viděli David se Šárkou. Byla to příjemná procházka v prostředí krásných vysokých a rovných stromů s červenou kůrou. Odjeli jsme do kempu u Blue Lake, kde měl být také bazének s termální vodou. Není. Tak jsme alespoň vyprali. Napsal jsem deník, Ivanka opravila hrubky a zjistil jsem, že není signál, tak si musíte počkat.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat