středa 21. března 2012

21.3. Ostrov Tioman - 5.den


Opět je tady dvojčíslo, takže čtěte nejdříve 20.3.
Dnes byl šnorchlovací den u nás v Panubě. První šnorchlování bylo dopoledne. Na oběd jsme přelezli kopec do Airbatangu, protože tam je větší výběr restaurací a tudíž i jídel. A také máme procházku. Během oběda Ivanka uviděla na pláži velkého ještěra.

Pochopitelně jsem běžel ho vyfotit a nafilmovat. Po návratu domů jsme dali další šnorchlování. Ani jsem si už nebral podvodní foťák, protože jsem si říkal, že už mám vyfocené rybičky všech barev, co tady plavou. Ve vodě byl i náš soused a najednou na nás volá, že je tam želva. A opravdu. Plaval jsem honem pro foťák, protože želva mi do sbírky chyběla. Už nechybí.
Želva se nás vůbec nebála a plavala si pěkně pomalu, abych se mohl přiblížit a nafilmovat ji pěkně zblízka. Pak jsme si dali přestávku, vyplněnou četbou a úpravou fotek v počítači a pitím rumcoly. Vypadá to, že nebudeme mít problém s alkoholem na singapurské hranici, protože máme rumu tak sotva na zítřek.

1 komentář:

  1. Úžasné fotky! Podvodní foťák je fakt super. Šnorchlování vám moc závidím! Užívejte si sluníčka, moře, jídla a rumu ;-)
    Zkuste si dát v restauraci palačinky - Roti.

    OdpovědětVymazat