úterý 27. března 2012

26.3. Přelet do Dubaje


Ráno jsme si dali budíček již na 5:30, protože jsme z vrozené opatrnosti raději na letišti dříve. Díky tomu jsme jeli taxíkem ještě před dopravní špičkou a také taxikář si pochvaloval, že  díky tomu může odvézt dceru do školy včas. Povídali jsme si s ním celou cestu. Let proběhl hladce (až na občasné turbulence) a docela uběhl rychle (pouhých 7hodin). Kapitán letu nás nepotěšil zprávou o počasí v Dubaji: 21stupňů a prší. S imigračními úředníky nebyl velký problém, jen to, že se mne ptal, kde budu spát a já si nepamatoval jméno hotelu a musel jsem za Ivankou, aby mi půjčila papírek s rezervací. Hotel máme kousek od letiště i od stanice metra. Ubytovali jsme se a nakoupili nějaké jídlo (není dražší než u nás). Pak jsme odjeli metrem ke Golden Souk (zlatému trhu). Koupili jsme si tam lístky na okružní autobus na dva dny se slevou na projížďku nočním Dubajem. Tu jsme hned absolvovali. Když nám projížďku popisovala, říkala, jak nám bude autobus zastavovat na focení. Zastavil jen jednou na focení největšího hotelu Atlantis. Jinak zastavoval jen na červenou, když nebyl žádný výhled. Za jízdy jsem dělal marné pokusy o nerozhýbané fotky. Proto to bylo pro mne zklamání. Navíc průvodce nebyl žádný sympaťák a občas mu nebylo rozumět a navíc nám byla docela zima. Teplé oblečení máme v zafoliovaném batohu, který Ivanka už nechce otevírat. Jinak některé mrakodrapy jsou nasvíceny opravdu nádherně. Na závěr jsme zhlédli světelnou a zvukovou šou v atriu hotelu Kleopatřiny pyramidy.



Žádné komentáře:

Okomentovat